Acest site utilizează cookie-uri care sunt esențiale pentru funcționarea acestui site. Utilizăm module cookie suplimentare pentru a susține funcțiile opționale ale site-ului sau pentru a aduna statistici de utilizare anonime pentru îmbunătățirea acestui site. Prin continuarea navigării pe acest site sunteți de acord cu folosirea cookie-urilor noastre. Am actualizat declarația noastră de confidențialitate. Puteți vedea ultima noastră declarație de confidențialitate aici. Mai multe informații

ASISTENȚĂ PENTRU CLIENȚI

Secțiunea noastră de asistență pentru clienți își propune să ofere tot ceea ce căutați în legătură cu necesitățile de gestionare a diabetului zaharat.

Vă rugăm să dați click pe unul dintre subiectele de mai jos unde veți găsi răspunsuri la multe întrebări frecvente.

 

Pompele
de insulină
AFLAȚI MAI MULTE

Întrebări frecvente despre pompa de insulină Medtronic 

Accesorii
AFLAȚI MAI MULTE

Accesoriile noastre vă permit să purtați pompa indiferent de stilul dumneavoastră de viață 

Seturi
de infuzie
AFLAȚI MAI MULTE

Sugestii privind alegerea și schimbarea setului de infuzie și remedierea defecțiunilor 

CareLink
AFLAȚI MAI MULTE

Crearea unui cont CareLink, încărcarea datelor și citirea rapoartelor 

Glucometre
AFLAȚI MAI MULTE

Efectuarea corectă a unui test al glicemiei, benzi, baterii, asistență pentru clienții Ascensia

i-Port
Advanced™
AFLAȚI MAI MULTE

Întrebări și răspunsuri privind noul port de injectare i-Port Advance™ 

Guardian™
Connect
AFLAȚI MAI MULTE

Oferă tot ceea ce căutaţi în legătură cu necesităţile de gestionare a Guardian™ Connect.

Stilul
de viaţă
AFLAȚI MAI MULTE

Adecvarea pompei la stilul dumneavoastră de viaţă, inclusiv gestionarea călătoriilor şi a stărilor de rău 

Educaţie
şi resurse
AFLAȚI MAI MULTE

Opţiuni de sprijin pentru informare constând în materiale video, ghiduri de utilizare, broşuri, platforma myLearning şi evenimente